saandys

Alla inlägg under januari 2012

Av saandys - 31 januari 2012 12:40



SJUK  nej de är jag inte      


Jopp de är jag tyvär!!!!!!


Igår var jag på mobilia med 5 st <3


Vi shoppa och hade kul!!


Här är några bilder



   


Även en annan tjej och  2 killar men pallar inte visa de!!!

Hon med blont hår heter amela... och går i min parrarel klass hon ska ha party på lördag ( Övernattning) och vi ska ha över ballt  så jag köpte present till henne med, jag köpte en liten sko men läppglans i ett doftljus med glasrunt om och små hjärtan och även ett par öronhängen  hoppas hon inte köper de jag köpt <3


Hon provar en tiara där HAHAHHAHAH.



Till mig själv köpte jag mat och ett par öronhängen de var igår deeee <3



¨

Men idag är jag sjuk om jag hade gått till skolan hade vi åkt skridsko... är inte jätte förstjust i de :/


Men mmm ses <3 














Av saandys - 29 januari 2012 13:53

Är....


   


Stickade tights

randig kofta

svartline

varme grejs

Av saandys - 29 januari 2012 11:16

Jappp! Tänkt att berätta lite om igår men just nu vad jag åt till frukost <3


Den perfekta frukosten!:


är....... Tunnbröd och coca cola hahahahah! Visst är den bra?'


Igallfall här är lite bilder:




Älskar den bilden  

Av saandys - 28 januari 2012 14:15

Jaaaa! Letar du efter de så har jag en perfekt här!


Här är några bilder jag gjort där!!

www.picnik.com


   


Jag och min bff... 


På picnik kan man göra :


1: Ändra hår färg/Slingor 

2: Brunkräm eller bli brunare.

3: Göra ögonen finare

4.massor av effekter

5. Mascara

6: Läppfärg

7: Ramar

8:text

9: stickers 


M.m = Mycke mer


 Jag fick en ny kjol av mamma igår som ser ut såhära:


     


Det är en man ska ha långt upp








Av saandys - 27 januari 2012 16:15

Hej har idag varit i skolan som vanligt och haft de roligt <3

Har varit på tempo och köpt gott gott har bara chokladet kvar nu :P


 

HAHHAHAH <3


Ska se the voice idag <3



Aa här är en bild på mig


 



Av saandys - 26 januari 2012 19:01

All right,... <3


japp idag var det helt okej dag..kände mig lite utanför men hade ändå ballt resten av dagen!!!!


Dagens ord: Mår illa


För: att jag mått illa hela dagen blä..!!!'


Vi har haft engelska pjäser idag och vi flabba/tramsa ihjäl osss!!!!!!!! <3


SÅååååå assss balt !!!<3


Efter skolan gick jag till amela med emil( ex ) Och vanessa. vi gjorde just dance autodance video som vi flabba åt och åt choco nej men choklad och hade skit roligt tills emil gick hem för att ahn blev sur eller ja vad man nu ska kalla de för.... skulle igentligen till Vanessa ( Gymnastik) Följa med henne ditt men fick ej synd ..:!


Ohhhh mår illa nu igen hoppas jag inte är sjuk imorron!!


Hör kommer några bilder!!


 


Today!!!


Min nya tröja ( togs förra veckan tror jag):


Är den fin? Jag tycker den passar fint på mig iaf <3   


Av saandys - 25 januari 2012 15:44

För de första, kännde jag mig dålig och känner fortfarande och sen blir de massa skit ochså :(

Livet är sååå orätvist<!!!

Håller ni med?


Okej ska förklara ... hon hära  www.dancingstar.bloggplatsen.se... och jag

sitter brevid killarna i klassrummet vi hör allt de säger och de har snackat skit om oss nu i typ 5 dagar!!.. men idag fick vi nog,,, riktiga omogna killar... jag hade ont i magen så sa ena killen till killarna hon är gravid ooooh... och sånt och med de menar de att jag haft hmhm med emil mitt EX... och ja bara!!!! VA FAN han gjorde slut me mig för han trodde jag gillade han killen mer än han SKIT! sen sitter han och håller på med sånt.. jag gick på toa när jag kommit tillbaka säger de att jag kräkit!! ALVARLIGT JAG ÄR INTE GRAVID...andra killen bara är du gravid jag bara ''Håll klaffen'' fick nog asså. sen sitter han och säger att jag tjallat till fröken .. så himla omogna... killar eller om man kan säga barn ungar!


Aja emil tog de bra och sa ochså att de var omogna... de var bra.. Jag fick gå hem av johan efter maten och rasten kom hem kvart över 1 och satte på tv och titta på fotboll... ses <3

Av saandys - 24 januari 2012 18:49

Yes so true <3

Ibland på bra sätt och ibland inte tyvär.....Dont say anymore!!!


Jopp idag har de varit som vanligt typ O.o

Skit ont i huvudet och var SKIIIITT trött blä... HAHAHAH

Jag hade Idrott idag och vi körde badminton Roligt när de är på skoj och inte seriöst mmm.. nån som håller med :D


Har ändå haft roligt... På rasten killarna fick värsta dampen '' Va fan!! Ni förstör hela spelet'' Typ så

palla bry sig om dem... så nu har vi bestämt att vi är med röda.


FUUUCK! Tyvär är skiiiit ledsen och kan inte skriva  mner :(



Presentation


Heeej ! Läs och följ min Amazing blogg!! Börja nuu och titta in varge dag! Du kmr inte ångra dig .. Ses

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni X-factor?
 JAAA DEN ÄR BÄÄST
 Ja
 Den är bra
 Sådär
 Nej
 NEEJ DEN SUUGER!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

gästbok

Mina följare

bloglovin

Följ mig här!

bloglovin

Statistik

bubblor


Ovido - Quiz & Flashcards