saandys

Alla inlägg under mars 2012

Av saandys - 31 mars 2012 19:49

Av saandys - 31 mars 2012 17:37

Idag  är de Ashley tisdale kolla här


     

Av saandys - 31 mars 2012 11:52

Japp satt på de nu vad tycks?


   

Av saandys - 31 mars 2012 11:18

ingen bloggning denna lunch heller ahahhahaha! Ska vara med Elvira och cornelia och de är nu 100% bestämt nu  elvira ringde och sa att hon inte fick gå till aqua och om vi kunde vara mm! mEN OM JAG  hade fått gå till aqua hade jag gjort de :( Men mm de är roligt att vara med cornelia och elvira med!!! ;) har ni nåt förslag på vad vi kan göra??



hoppas de blir en kul dag <3 <3

Av saandys - 31 mars 2012 11:06

     Jag tycker hizz!

Av saandys - 31 mars 2012 10:59

Sry för jag inte bloggat!, HAFT FULLT UPP MED MINA  BABES/VÄNNER--- <3


Jag tror ni ochså har de elr? hahahha men mm idag ska mina vänner några av dom mina bff's till aqua kul men vi vet inte än om E och C ska med så ja så blev de diskusion på face men mm!! Jag tror inte E kmr få men ja..!!


Lägger ut en hiss elr diss snart


Och igår tack så mycket för era fina komenterarer med fint du sjunger ;) <3 och så många besökare igår tack min läsare

Av saandys - 29 mars 2012 17:30

idag har jag harft rätt så roligt, fakstiskt.


Hmmmm idag hade vi inget som slöjd idrott elr så elr jooo! Vi hade eng.pjäser med Helena :)


Jag,Vanessa,dorontina,alzahraa och Felicia valde pjäsen Girls can't play footboll!.

Mmmmm ehhhmmm inget mer men till lunch åt vi Mossaka gillar ni de? Jag tycker typ 40 av 100 i betyg isf!!!!!


Efter rasten blev i överraskade för att några tjejer hade ordnat en klassfest jippi!!!!!! Så mm <3 <3


Vi skulle dansa bläckifisken men ingen våga/ville bjuda upp så blev inget med de höhö!!! TINA DU SKULLE BJUDIT UPP ;(


Efter skolan gick vi till IP och hade räätt så kul men jag tänkte på en sak och pratade med tina om de .. för hon är en del i mitt hjärta och den enda jag kan berätta ALLT för henne...


 

Presentation


Heeej ! Läs och följ min Amazing blogg!! Börja nuu och titta in varge dag! Du kmr inte ångra dig .. Ses

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni X-factor?
 JAAA DEN ÄR BÄÄST
 Ja
 Den är bra
 Sådär
 Nej
 NEEJ DEN SUUGER!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

gästbok

Mina följare

bloglovin

Följ mig här!

bloglovin

Statistik

bubblor


Ovido - Quiz & Flashcards