saandys

Alla inlägg under april 2012

Av saandys - 30 april 2012 19:06

Tjo bloggen!!


Idag var de maran och jag sprang 3 varv!!.. slog iinte mitt förra rekord höhö.

Eftersom de var SÅÅÅÅÅÅÅ varmt så gick jag hem och byte till shorts och sånna hudfärgade tights och en tröja sen stack jag till IP med vänner och var där till 6 sen skulle jag hem och äta vi åt grillspett!!


 ...mm!! inget mer ciao

Av saandys - 29 april 2012 17:54

HAHHAHAHAH ja tittade på bb när de var skräcknatt!!! hahahahah jag flabba rkt mycket!! pooohhh

De var så roligt hahahah!

aja här är några bilder!!    

Av saandys - 29 april 2012 16:27

Ja alla ( nästan) Har olika åsikter om en pojkvän ska vara!!....


Jag tycker om SERIÖSA förhållanden.. men har aldrig haft det.. men min tid har kanske inte bara kommit än.. elr?


Jag tycker min drömpojkvän  ska vara såhära..!!!


* VÅGA visa att vi är TSM

* Att våga säga framför sina killkompisar att han älskar mig elr något liknande

* Han ska kunna säga nej om ngn frågar han att va när vi redan bestämt men han ska INTE hitta på ngt varför utan våga säga att han ska va med mig

* Han ska vara omtänksam!

*  inte för svartsjuk!!

* Fräsh!!!

* Utseendet ska vara hyfsad! kanske till och med super snygg haha!

* bry sig om mig



Jaaa... kmr inte på mer just nu, men har skrivit sånt här förut men ja, man längtar tills man får en bra pojkvän! Då får man hoppas vanne o jag får en SUPER  kille på kollot dååå <3 <3  

Av saandys - 29 april 2012 13:47

JaaaapPP!!! Äntligen hejsan bloggen...!!!:)


Nu har jag varit i stuga i skyrup, vi hade pingisbord där och sådant så vi spela mycket!!

Inatt/kväll... hade jag värsta skrattattacken jag skrämde min mamma och pappa och bara låg och skratta så ingen kunde sova HAHAHAHA.... ;)..<3 <3

Haft roligt och har även köpt en footboll och i hässleholm hittade jag en snygg skinnjacka som jag ska köpa!! <3

och jag ska OCHSÅ köpa the sims 3 i rampljuset för mina EGNA pengar .. höhö <3 <3 Hatar att jag ALLTID NÄSTAN måste inte vara hemma elr så .. när andra gör ROLIGA grejor :(.. blir så LESS!.,..:(


Aja nu är jag tbx tack och hoj nu ska jag kolla på bb ...<3 <3

Av saandys - 26 april 2012 09:26

SANT RUBRIKEN!


Så hade tänkt ha en frågestund så fråga på tills dess så svarar jag på ALLA frågar som  inte inehåller //ADRESS/VAR MAN BOR// OCH ANDRA PERSONLIGA GREJOR?//.... kööör på!!


 

Av saandys - 25 april 2012 17:17

Ge aldrig upp om att få ens uppmärksamhet!!!??? Men man ska titta sig runtomkring undertiden så man inte gör ngn ledsen alltså... behandla alla lika!..


Jag känt att jag har 2 BFFS och ibland känns de som jag stötts bort när den andra kmr från den andra ... de kanske känns så för den andra med.. men isf ska de vara stop ALLA ska behandla alla lika och med respekt och våga vara sig själv , själv försöker jag men då tas jag som KOKO! // MVH sandra <3 <3 <3

Av saandys - 25 april 2012 15:58

Köpte en mars..


Mars 5kr

klubba 1 kr

nöt-kräm 2kr!!!  

Presentation


Heeej ! Läs och följ min Amazing blogg!! Börja nuu och titta in varge dag! Du kmr inte ångra dig .. Ses

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni X-factor?
 JAAA DEN ÄR BÄÄST
 Ja
 Den är bra
 Sådär
 Nej
 NEEJ DEN SUUGER!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

gästbok

Mina följare

bloglovin

Följ mig här!

bloglovin

Statistik

bubblor


Ovido - Quiz & Flashcards