saandys

Alla inlägg under februari 2012

Av saandys - 28 februari 2012 20:00

 


Vad tycker nii`?


1-10 !<3

Av saandys - 28 februari 2012 07:45

Ja är med i ett som vi presis har startat yey :)

Med Cecce,Felle,Tina,vane och jag då :)


Vi har nog tänkt att vi ska sjunga , inte vad jag vet men vissa kanske ska dansa? Jaja jag vet inte men iaf!


Så är detta min fråga till er :< <3


Har ni/ du ett band/ grupp?


Svara : Ja / nej och vad för sort <3


Idag är första gången vi ska träna önska mig LT , men ses ska gå till skolan nuuu <3

Av saandys - 27 februari 2012 17:23


... One direction med One thing <3'


De nya pojkbandet som blev ihopsatta på tv programmet X factor och så bra! De var ju Super Bra tsm :) <3


Vad tycker ni om denna låten??


0-10 ( 10 Är de högsta och bäst!) Själv tycker jag 7-8 =)<3

Av saandys - 27 februari 2012 15:08

Nu har sportlovet tagit slut tyvär! :(


Och nu börjar SKOLAN! Hiss elr dizz?



Hiss för att va med vännerna och FOTBOLL :)

Och DIZZ för skolarbete och lektioner , haha skolan hade varit SUPER om man bara hade rast och så <3

Visst?


Jag kanske ska börja på ridning jag vet inte :/ Men annars nåt helt annat med en kompis  :) <3 Yey

Jag har inget mer att skriva SRY <3  

Av saandys - 26 februari 2012 14:09

Av saandys - 26 februari 2012 10:52

Vapiano ... ska vi äta på :)


Jag säger inte vilken tid men vi ska äta där de är ett nytt ställe vid min mammas jobb muuumms och de är ett rätt annorlunda ställe!


Jaja, igår var jag ju på bio  som sagt :) Och så nu ringer min kompis och frågar om jag kan gå på bio ;( Ohhh kunde hon inte frågat de igår :) HAHAH


Jaja hoppas jag kan va lite innan de ska på bio .. Whaggi Whaggi!



Skolan!!


Ja de börjar igen då kommer jag inte jag kunna blogga så bra som Jag gjort nu och blogga lika mycke :( Kommer ju inte heller göra sånna intressante grejer att skriva om om man inte är ledig!! <3'


Ajööös




Av saandys - 25 februari 2012 18:04

SHOPPING!<3


Ikväll är de melo! Vem hejar ni på ? <3



 

Av saandys - 24 februari 2012 19:51


Det känns som jag är allas sabbare , som jag inte kan lita på någon även om någon är jätte snäll mot mig är det något den förmedlar som inte känns bra allt jag har gått igenom är väldigt jobbigt allt från kärlek - familj och jag är väldigt sårbar för jag gör saker jag inte vet om! :( Jag gör alltid fel eller så hur ska jag göra igentligen :( ???? OHH vf måste de va så svårt? 

Presentation


Heeej ! Läs och följ min Amazing blogg!! Börja nuu och titta in varge dag! Du kmr inte ångra dig .. Ses

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni X-factor?
 JAAA DEN ÄR BÄÄST
 Ja
 Den är bra
 Sådär
 Nej
 NEEJ DEN SUUGER!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

gästbok

Mina följare

bloglovin

Följ mig här!

bloglovin

Statistik

bubblor


Ovido - Quiz & Flashcards