saandys

Alla inlägg under juni 2012

Av saandys - 30 juni 2012 21:26

Jag har varit på kollo i period 1! nu men kom hem i måndags eftersom åkte hem tidigare oj söndags :) <3

sökte på kollo i hästveda på google och då kom en bild på just den stugan jag var i år på! :)


 

Ser inte så värst upppigande ut för de har ju regnat men Jaaa!...



För ni som  INTE vet vad KOLLO är så ska jag berätta för er :)


1. De finns 14 stugor och dom heter

*bäcka

*rytter

*åsa

*grind

*gränsen

*kunga

*anders

*lilläng

*beda

*halla

*mölle

*ingrid

*sjö

och en till kommer inte på vad den heter... alla stugor har 3-7 elr ja ledare som passsar en... de är från 8 år till 13 år gammal  är man yngre får man inte , inte heller ändå.. de finns en sjö och en bod som man byter om i och ett kontor.. de finns perioder man kan åka i


*p1

*p2

*p3


 man kan va där i 1 elr två veckor och så händer massa med grejor tex. disco.. bada blablabla men de kostar och du måste ta med dig kläder och tandborste och lakan och allt sånt!!..


Hhahaha där fick ni verkligen information VARSE <3!!!... Igår fyllde min mamma år GRATTIS älskar dig LOVE U  <3333333..!!!!!!

 

MVH ... // Bloggaren

Av saandys - 17 juni 2012 16:46

Sry för jag inte bloggat men denna veckan har de varit fullt up LIXOM!

De var ju skolavslutning och nu är de sommarlov men i Tisdags var hela min klass på tosselilla och vi hade så kul :) hihuiuhi!!!I onsdags spela vi kubb,spökbol och fotboll mot lärarna och efter åt vi glass på  minigolfen  och sedan på kvällen såg jag LOL på bio den var bra!...! I torsdags var de avslutning... hade på mig nya kläder som jag köpt förra lördagen snygga grejOR de!!! Vi fick inga nallar som är typ en tradition för vi har har ny rektor vrf!!! :@efter skolan var de typ skolavslutning fest hos min bästis vanessa med alla tjejor med godis musik och annat kulit men sedan sovde vi över hos mis vanessa och jag.. i fredags var jag i skanör och åt glass och sådant. Igår... kom jag inte ihåg jo jag var nog bara hemma men var och handla på coop NEJ var på mobilia och köpte en ny bikini HIHI



INGEN BLOGGNING PÅ 2 VECKOR


Och så fick jag sommarpresenter!  

Av saandys - 10 juni 2012 12:40

 


Ja köpt de svarta linnet och vita shortsen plus en Röd/rosa linne grejs som jag ska ha på skolavslutningen visar inte den ÄNNU köpte även en blomma man ska ha i håret och ett par vita tights! Älskar dig mammi!!.. Igår åt vi oxå på jensens.. gott åt nachos vi var ute sen 11 till 4/5. snart är de sommarlov men innan är de TOSSELILLA WOOHHOO!..på onsdag ska jag ochså se LOL!

Av saandys - 8 juni 2012 15:52

Jag fattar inte hur jag kunde falla för dig ... jag var ju den orange håriga flickan som INGA killar gilla men när du kom och gilla mig blev jag tydligen så glad och förälskad så jag inte såg sanningen så jag inte såg utan jag var blind.. jag tydligen rädd för sanningen även om han var dum mot mig var jag ändå fast hos honom HUR DOM KUNDE JAG VA!!... Kärlek kan va härligt men slutet blir ditt hjärta krossats!


Jag önskar att du vore snällare men  du var en player... jag ska aldrig bli så blind igen ingen ska få mig på fall som jag blev då INGEN inte förrän jag vet att de är rätt...!




Just nu är jag ju kär men jag vågar inte jag vågar inte  inte pågrund av de utan att jag tror inte han gillar mig men han är så HIMLA snäll men är jag blind elr kan jag se? Liksom


JAG FATTAR INTE ATT JAG FÖLL FÖR DIG!! Du var inte värd mig du var INTE värd mina läppar elr min kramar jag hoppas du har de i ditt hjärta att du KROSSA mitt hjärta!!

Och om jag HITTAR den RÄTTE hoppas jag mina vänner kan ställa upp liksom de är talesätet :


vänner brukar säga ta inte pojkvännen före vännerna

men en sann vän säger ... gå du jag finns alltid här!!... och EXAKT så har du tina gå du jag finns alltid där för dig gumman ... !! :*


///// Saandra <3 Som har svårt att ta bra beslut

Av saandys - 5 juni 2012 19:02

Haha ändå lungt men ändå

är ensam i ett rum i mitt förråd då är det ju lugnt men ändå inte! Jag har ju datan här och såklart har jag spotify på haha!!! ... <3


 

Av saandys - 5 juni 2012 15:32

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA iaf en dag ledig då jag ska SOVA LÄNGE ska jAG Försöka gud så skönt skit sen nästa vecka är de skolav slutning ju YEY men längtar MEST till Tosselilla så kul vi ska ha med vår klass PUSS ÄLSKAR ER <333

Av saandys - 4 juni 2012 19:53

Japp rubriken stämmer rkt bra haha <3!!!


Vad tycker du om det ngt tips elr gillar du bara de inte?


Just nu sitter jag och lyssnar på sptify och lite sånt och nästa vecka är de REDAN skolavslutning..

Många frågor kmr upp

* vad ska jag ha på mig

* vart ska jag köpa de

* hur ska mitt hår va


Vrf kmr dom frågorna upp igentligen ahah!!! <3

Presentation


Heeej ! Läs och följ min Amazing blogg!! Börja nuu och titta in varge dag! Du kmr inte ångra dig .. Ses

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni X-factor?
 JAAA DEN ÄR BÄÄST
 Ja
 Den är bra
 Sådär
 Nej
 NEEJ DEN SUUGER!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

gästbok

Mina följare

bloglovin

Följ mig här!

bloglovin

Statistik

bubblor


Ovido - Quiz & Flashcards