saandys

Alla inlägg under maj 2012

Av saandys - 31 maj 2012 20:09

 


Final är dei bigbrother på söndag  och nu då 3 pers kvar men ikväll idag torsdagen KMR ALLA in och festar där skulle blivit över lycklig om de hade hänt PPOOWWW Camilla och marcelo kmr ochså in ju <30

Av saandys - 31 maj 2012 19:59

  Jaaaaaaaaaaaaaaaaa var sjuk började fredags kväll tills tisdag i denna vecka så jävla DÅLIGT MMM!!!  men ja nu var jag i skolan igår och idag och idag var jag på Mobilia med elvira och hade roligt och imorgon blir de ÄNNU ROLIGARE HAHAH <<33333 pusss

Av saandys - 24 maj 2012 16:38

Ja idag har de varit Torsdag och vi skulle ha redovisning  i Europa jag var med nellia i grupp och hon var sjuk idag för guds skull för vi var inte färdiga yey!!... men vissa andra fick redovisa. ja men 12 fick jag gå hem för jag skulle till min glutenläkare! Jag tog blodprov och ska ta tabletter och så känden hon  på min mage och sa att hon trodde att jag skulle få min mellis ( Mens )  inom 1år när jag ör 12 iår elr  i början på när jag blir 13!! :( FUCK skulle vilja ha de senare så jag blir lång senare man får mellis längre blir man jupp!


Nu har jag ätit väldigt mycket glass på sistonde OCH mina vänner WOW hahaha men ja så de är mycke de just nu de som är inne är callipo shots!


Sry

Av saandys - 22 maj 2012 19:18

För jag inte bloggat men har haft så kul med mina vänner <3

Ska blogga oftare men inte lika ofta som innan om vi fortsätter ha så kul ahhah!!! :)

Pallar inte  skriva om de andra  dagarna men kan skriva om idag!!!:..


Japp idag skulle vi till bokskogen med skolan ( 5:orna)  och gå 1 mil den svart och vita hållet DE VAR SÅ HIMLA VARMT och samtidigt gå sååååååååååå långt utan att vila med ryggsäck TRODDE JAG SKULLE SVIMMA!! men idag i malmö hade vi 25 gr när de inte ens är sommar än POOHH aassssååå ..


Efter skolan ( bokskogen) badade jag och 5 vänner hos nelle ( cornelia) ... vi hade jätte roligt hon har en inbyggd pool och sånt så vi sola och bada skit kul när jag kom hem var jag hungrig och åt väldigt mycket middag mer än vad jag brukar MM och har inte vägt mer än de jag väger men gjorde de idag YEY om jag fortsätter äta så kmr jag defenetifft gå upp i vikt snabbt!! pusss <3


 

Av saandys - 14 maj 2012 15:37

Ja tråkkigt och skrivaSAMMA sak hela tiden -_-


Idag är de måndag första dagen i  skoldagarna! Men de BÄSTA med denna veckan är att 1. Vi ska gör besök på linne 2. vi är lediga tordag och fredag PARTY"!"!"!"


o idag har det varit en vanlig idag förutom på slutet!!! . SLUT


pallar inte skriva mer


Av saandys - 12 maj 2012 14:53

Japp var på mobilia.. <´3.. och köpte present till Tina <3

Säger inte vad haha men mm!  Jag ,vanesssa och felicia skulle komma tidigt men HELT PLÖTSLIGT kan inte Felicia komma på partyt så hur blir de med låtarna hoppas de löser sig... :(. Aaa men som ni vet elr inte vet så gick de inte att sova över med tina igår så vi ska göra de nästa vecka kanske bara vi tvåå aaaaahhhaaa :) <33 Phahaha hoppas de går du man bara torsdag - fredag sen fredag - lördag HAHAH nej men vi ska iaf sova över... Love u <3

Av saandys - 11 maj 2012 19:28

Ja har ingen dedå!!!!... min kära tina har de min ängel... ggguuuuddd asså.. HÖHÖ.. men FAN Så kul tina och jag hade hos tina och sedan på ip hahahahah igentligen skulle vi sova över men hon skulle till sin syster..!!.. :( synd ahhaha men ja älskar dig tina och JAG vet att du ochså älskar mig och inte mig mer än alla UTAN du ÄLSKAR ALLA LIKA MYCKET!!


I Understand you miss madam ahahhaha min älskling .. <3

Av saandys - 10 maj 2012 19:04


VRF BLI SÅ FUCKAD BILD DÄR? 

Presentation


Heeej ! Läs och följ min Amazing blogg!! Börja nuu och titta in varge dag! Du kmr inte ångra dig .. Ses

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni X-factor?
 JAAA DEN ÄR BÄÄST
 Ja
 Den är bra
 Sådär
 Nej
 NEEJ DEN SUUGER!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

gästbok

Mina följare

bloglovin

Följ mig här!

bloglovin

Statistik

bubblor


Ovido - Quiz & Flashcards